Sport in Tilburg
»
»

Alle abonnementen en baden-/rittenkaarten geldig vanaf 7 december

Alle abonnementen en baden-/rittenkaarten geldig vanaf 7 december

Sinds 15 oktober zijn er aangescherpte maatregelen vanuit het kabinet die ook effect hebben op de gemeentelijke sportaccommodaties. Alle abonnementen en baden-/rittenkaarten voor activiteiten in de zwembaden, fitness en ijsbanen zijn vanaf die datum bevroren. De duur van deze maatregelen is waarschijnlijk langer dan we in eerste instantie hadden verwacht. We willen onze sporters daarom tegemoet komen en zullen vanaf maandag 7 december 2020 alle abonnementen en baden-/rittenkaarten activeren. Je kunt vanaf 7 december online dus weer een plekje reserveren met een geldig abonnement. Wil je liever nog niet gebruikmaken van je abonnement? Dan dien je dit per mail of aan de receptiebalie te melden. Hieronder lees je alles over het gebruik van het abonnement en het eventueel laten blokkeren ervan.

Alle kaarten weer geldig
Alle baden-/rittenkaarten en abonnementen zijn vanaf 7 december weer geldig. Dit gebeurt automatisch, je hoeft hiervoor niets te doen. De belangrijkste regels op een rijtje:
• Het is verplicht om vooraf via de webshop te reserveren voor een sportactiviteit
• Reserveren met een geldig abonnement kan vanaf 7 december. Wil je al eerder een plekje reserveren voor een activiteit na 7 december, dan dien je nog een los ticket te kopen.
• Log in de webshop in met je kaartnummer en kies voor de optie ‘ticket met abonnement’.
• Vooraf niet online gereserveerd = geen toegang tot de accommodatie.
• Er is een maximum aantal bezoekers toegestaan per activiteit. We bieden geen garantie dat je altijd op het gewenste moment kunt deelnemen.
• Als je er nu voor kiest om je abonnement te gebruiken, kun je er later niet voor kiezen deze alsnog te laten blokkeren. Er wordt geen geld gecompenseerd door het Sportbedrijf.
• Bovenstaande geldt niet voor de banenkaarten voor squash, baby-peuter leskaarten en leskaarten voor zwemles voor volwassenen. Deze activiteiten gaan helaas nog niet door. Deze kaarten blijven bevroren.

Optie om kaart te laten blokkeren
Een aantal kaarthouders wil in deze tijden liever geen gebruik maken van hun abonnement of banen-/rittenkaart. Daarom bieden wij de mogelijkheid om ervoor te kiezen het abonnement eenmalig en tijdelijk te laten blokkeren. De belangrijkste regels op een rijtje:
• Stuur een mail naar de receptie van de desbetreffende accommodatie: receptie.stappegoor@tilburg.nl, receptie.drieburcht@tilburg.nl, receptie.reeshof@tilburg.nl, receptie.tkwadraat@tilburg.nl en vermeld in de mail je kaartnummer en dat je het abonnement of banen-/rittenkaart wilt laten blokkeren.
• Als je niet in de gelegenheid bent om een mail te sturen, mag je het ook bij de receptiebalie laten blokkeren. Telefonisch is niet mogelijk.
• Zonder tegenbericht worden alle abonnementen en kaarten weer geactiveerd. Dit betekent dat de geldigheidstermijn van je kaart doorloopt als je niet kenbaar maakt dat je het nog niet wilt gebruiken.
• De datum van de gestuurde mail is de datum waarop het abonnement geblokkeerd wordt. Mogelijk ontvang je pas een paar dagen later een bevestiging.
• Je kunt er eenmalig voor kiezen om het abonnement tijdelijk te laten blokkeren. Verdere berichtgeving over wanneer de kaarten dan weer geldig worden, volgt nog.

Meer informatie
Houd voor verdere actuele berichtgeving de website www.sportintilburg.nl en de social media kanalen in de gaten. Voor vragen kun je een mail sturen naar secretariaat.sport@tilburg.nl.

Verder Lezen