Sport in Tilburg
»
»

Tevreden bezoekers in de Tilburgse sportaccommodaties

02-3-2020 15:00:00

Tevreden bezoekers in de Tilburgse sportaccommodaties

De Tilburgse sportaccommodaties Recreatiebad Stappegoor, Sportcomplex Drieburcht en Ireen Wüst IJsbaan worden goed beoordeeld door de bezoekers. De zwembaden en de ijsbaan scoren een gemiddelde belevingsscore van een 7,9. Dit keer is ook de horeca van de Drieburcht gemeten ( geëxploiteerd door de gemeente). De horeca scoorde een gemiddelde van een 8,2. Dat betekent veelal tevreden bezoekers en dat is waar het personeel het allemaal voor doet.

Van 1 december  2019 tot en met 31 januari 2020 heeft er een feedback zuil in de gemeentelijke sportaccommodaties gerouleerd. De zuil stond telkens een periode van twee aaneengesloten weken bij de uitgang van de accommodatie. Bezoekers konden een cijfer van 1 t/m 10 geven en daarnaast was er ruimte voor tips, verbeteringen en complimenten.

Feedback zuil
De accommodaties zijn individueel gemeten. In acht weken tijd zijn er in de verschillende sportaccommodaties 2.568 beoordelingen gegeven. Bij de Ireen Wüst IJsbaan hebben 1234 bezoekers een beoordeling gegeven met een gemiddelde score van een 7,7. Bij Recreatiebad Stappegoor is het gemiddelde een 8,2 op basis van 524 beoordelingen. Bij Sportcomplex Drieburcht hebben 387 bezoekers hun mening gegeven en is de gemiddelde score een 7,8. Mooie scores, maar vooral de gegeven feedback is belangrijk.

Wederom aan de slag
Het Sportbedrijf luistert graag naar de klant. Er heeft daarom ook al eerder een feedback zuil in de sportaccommodaties gestaan. In de maanden april en mei in 2019 heeft de zuil bij de drie zwembaden gerouleerd. Toen werden Stappegoor, Drieburcht en de Reeshof gemeten. Met de gegeven feedback is aan de slag gegaan. Zo is de Drieburcht nu een halfuur eerder open voor banenzwemmen en is bij Stappegoor het baby-peuterbad vernieuwd. Het zwembad scoort nu maar liefst een half punt hoger dan de vorige meeting. Ook nu is er weer veel waardevolle en relevante feedback ontvangen. Waar mogelijk gaan er op korte en lange termijn ook feedback punten doorgevoerd worden.

Natuurlijk blijft ook nu en in de toekomst de mening van de klant erg belangrijk. Mocht je tips of verbeteringen hebben, zijn deze altijd welkom. Feedback kan o.a. gegeven worden via de Facebookpagina's van de zwembaden en de ijsbaan en via het contactformulier op de website.

Verder Lezen
meer over
Vereniging in de schijnwerpers: Tilburgse sportverenigingen zijn er ook in tijden van corona voor haar leden
Sport van de maand: Bootcamp