Sport in Tilburg
»

Vragen over aankopen op een gereserveerde datum

Vragen over aankopen op een gereserveerde datum

V: Ik had al een Aqua-Float les en/of squashbaan gereserveerd en betaald in de periode dat de accommodaties gesloten zijn. Krijg ik mijn geld terug?
A: Bezoekers die via de webshop een aankoop voor een specifieke datum hebben gedaan, krijgen dit terug betaald. Bezoekers ontvangen hier nog een aparte mail over.  

V: Ik had mijn kind ingeschreven voor de zeemeerminclinic. Nog niet alle vier de lessen zijn geweest. Hoe wordt dit opgelost?
A: De lessen van de zeemeerminclinic worden ingehaald in het nieuwe seizoen. De data hiervoor worden nog bepaald. Klanten van de zeemeerminclinic worden hier apart over geïnformeerd.  

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een mail naar secretariaat.sport@tilburg.nl

Verder Lezen
meer over
Spelregels SoccerSquash
Vragen over abonnementen, baden- en rittenkaarten