Sport in Tilburg
»

Vragen over abonnementen, baden- en rittenkaarten

Vragen over abonnementen, baden- en rittenkaarten

V: Wordt er compensatie gegeven na sluiting van de accommodaties voor abonnementhouders van het recreatief zwemmen, Aqua-Fitness en Aqua-Vitaal, Studentensportarrangementen en het Fitnessabonnement?
A: Alle abonnementen worden verlengd met de periode van de sluiting. Dit geldt ook voor bezoekers die een abonnement hebben gekocht met TJIP / 65+ passe-partout korting of via de meedoenregeling. Bezoekers met een abonnement worden hier apart over geïnformeerd.   

V: Wat gebeurt er met de geldigheid van meerbadenkaarten voor het banenzwemmen?
A: Meerbadenkaarten worden verlengd met de periode van sluiting. Het aantal baden blijft dus staan, maar de kaart blijft langer geldig. Dit geldt ook voor bezoekers die een badenkaart hebben gekocht met 65+ passe-partout korting of via de meedoenregeling. Bezoekers met een badenkaart worden hier apart over geïnformeerd.

V: Wat gebeurt er met de geldigheid van rittenkaarten voor het schaatsen?
A: Rittenkaarten worden verlengd met de periode van sluiting. Het aantal ritten blijft volgend schaatsseizoen staan. Dit geldt ook voor bezoekers die een rittenkaart hebben gekocht met een 65+ passe-partout korting. Bezoekers met een rittenkaart worden hier apart over geïnformeerd.  


Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een mail naar secretariaat.sport@tilburg.nl

 

Verder Lezen
meer over
Algemene vragen
Vacatures en stages