Sport in Tilburg
»

Vragen over zwem- en schaatslessen

Vragen over zwem- en schaatslessen

V: Ik wil mijn kind graag inschrijven voor de zwemlessen. Kan dit?
A: Ja, inschrijven is weer mogelijk bij de receptie. Alleen betaling met pin is mogelijk. 

V: Er is een automatische incasso gedaan, terwijl de zwemlessen niet doorgaan. Hoe kan dit?
A: Ja, dit is erg vervelend. Toch vragen wij je vriendelijk de incasso voor de maand niet te storneren. De klant betaalt de zwemlessen in 10 termijnen, dus de incasso's kunnen het beste door blijven lopen volgens de oorspronkelijke afspraken. Zwemles klanten worden hierover apart geïnformeerd.  

V: Hoe zit het met losse leskaarten?
A: Leskaarten worden verlengd, zodat het aantal gemiste zwemlessen alsnog ingehaald kan worden. Bezoekers met een leskaart worden hier apart over geïnformeerd.  

V: Hoe zit het met de 80% aanwezigheidsregeling?
A: De 80% aanwezigheidseis komt voor de sluitingsperiode te vervallen. Vanaf 24 augustus gaat deze regeling weer in. 

V: Wat gebeurt er met de geldigheid van de baby-peuter leskaart?
A: Baby-peuterleskaarten worden verlengd met de periode van sluiting. Het aantal lessen blijft dus staan, maar de kaart blijft langer geldig. Bezoekers met een baby-peuter leskaart worden hier apart over geïnformeerd.

V: Wat gebeurt er met mijn schaatsles-geld?
A: Bezoekers die 2 schaatslessen door de sluitingsperiode hebben gemist, krijgen dit terug betaald. Bezoekers zijn hier apart over geïnformeerd.

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een mail naar secretariaat.sport@tilburg.nl 

Verder Lezen