Sport in Tilburg
»

Vragen over zwemmen

Vragen over zwemmen

V: Zijn de zwembaden open?
A: De zwembaden zijn vanaf dinsdag 15 december gesloten, vooralsnog t/m 15 maart 2021.

V
: Ik heb al een zwemkaartje gekocht, wat nu? 
A: Bezoekers die al een kaartje hadden gekocht voor een zwemactiviteit worden hier apart over geïnformeerd.

V
: Ik heb me ingeschreven voor de vakantiecursus zwemles en al betaald, wat nu? 
A: We bekijken momenteel de mogelijkheden, je wordt hierover nog geïnformeerd. 

V: Wat gebeurt er met mijn badenkaart of abonnement?

A: Badenkaarten en abonnementen worden automatisch verlengd met de gehele periode van sluiting.

V: Kan ik inschrijven voor de zwemlessen?
A: Ja, je kunt inschrijven voor de wachtlijst van de zwemlessen, zowel voor kinderen als volwassenen. Dit kan uitsluitend online in de webshop. Inschrijven bij de receptie van de accommodaties is niet mogelijk. 

V: Er is een automatische incasso gedaan, terwijl de zwemlessen niet doorgaan. Hoe kan dit?
Q: Ja, dit is erg vervelend. Toch vragen wij je vriendelijk de incasso voor de maand niet te storneren. Je betaalt de zwemlessen in 10 termijnen, dus de incasso's kunnen het beste door blijven lopen volgens de oorspronkelijke afspraken. De zwemles klanten worden hierover apart geïnformeerd.

V: Wat gebeurt er met mijn aanvraag voor de Meedoenregeling? 
A: Mocht je voor 14 december 2020 een aanvraagformulier Meedoenregeling 2020 bij de receptie hebben ingeleverd, wordt deze aanvraag op de gebruikelijke manier afgehandeld. Je kunt het product ophalen vanaf 16-03-2021. De geldigheid van het product (b.v. meerbadenkaarten/abonnementen), gaat in per 16-03-2021. Als de zwembaden op 16 maart 2021 nog niet open mogen, verschuift de ophaaldatum en de ingangsdatum van je abonnement. 

V: Kunnen abonnementhouders van de universiteit gebruikmaken van de zwembaden? 
A: Nee. Voor vragen kun je contact opnemen met de Universiteit.  

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een mail. 

Verder Lezen